2017. május 1., hétfő

Manikűrvadász 32. forduló

Ismét jelentkeztem a Manikűrvadász fordulójába, ezúttal majdnem kifutottam az időből, de szerencsére még időben elkészültem. :)

Most Bellától kellett újraalkotnom, a választásom egy decemberi kihívásra készített manikűrjére esett.

Az eredeti manikűr
Az én manikűröm

A fehér lakkot két rétegben kentem fel, a második réteg festése után arany színű lakkal egy-egy pöttyöt festettem rá.
Teljesen arany lakkom nincs, csak ilyen csillámos, ezért ezt szivaccsal ütögettem fel a körmeimre két rétegben, de előtte körbekentem az ujjam bőrvédő, lehúzható lakkal.

Sajnos nem vagyok elégedett az eredménnyel, a fotózás után azonnal lemostam. A tanulság: Soha többet csillámos lakkot!

Nézzétek meg a többieket is!

5 megjegyzés:

  1. egyszerű de nagyszerű! :) imádom ezt a manit, én is lementettem Bellától!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, elegáns manit választottál, szerintem jó lett :) Igaz, hogy a csillámosakat elég nehéz lemosni, de azért néha megéri a szenvedést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Talán egyszer újra megpróbálkozom vele.

      Törlés
  3. Nekem tetszik a verziód! Sajnálom, hogy neked nem jött be. Nekem anno nagy kedvencem volt, 5-6 napig tuti hordtam, de lehet, volt az több is , mint egy hét.

    VálaszTörlés